حادثه دلخراش برای عابر پیاده در بزرگراه یاسینی

۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۸:۱۴
کد خبر: ۱۲۲۳۶۲۱
حادثه دلخراش برای عابر پیاده در بزرگراه یاسینی
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری هایما با عابر پیاده بر اثر عبور از عرض بزرگراه یاسینی و مصدومیت شدید وی در این حادثه خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص جزئیات این خبر گفت: ساعت 08:35  صبح امروز  و  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی  تصادف شدید یک دستگاه سواری هایما  با  عابر پیاده  در مسیر بزرگراه "یاسینی" به جنوب قبل از کلاهدوز، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 25  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند.  

او ادامه داد: عابر پیاده ای که قصد عبور از عرض بزرگراه  را داشته در میانه راه به علت دستپاچگی  متوقف  و چند گام به عقب و جلو  برمی دارد که در این هنگام راننده هایما  از همه جا بیخبر به شدت با وی برخورد کرده و عابر را به لاین کناری بزرگراه  پرتاب می کند.

 رئیس اداره تصادفات  پلیس راهور پایتخت  با بیان اینکه سرعت زیاد و علت عدم توجه به جلو راننده پژو نیز در این حادثه مزید بر علت این حادثه بوده گفت: سرعت زیاد این سواری  باعث شده  تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و با وی به شدت برخورد می نماید .

سرهنگ مومنی افزود: با ایمن سازی محدوده توسط همکاران بنده و رسیدن به موقع عوامل اورژنس در محل این عابر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید .

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و  طبق قوانین خوردن و آشامیدن ، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همرا ممنوع می باشد  و رانندگان گرامی کاملاً باید  به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند .

او همچنین به عابرین توصیه کرد که حتما جهت عبور از بزرگاهها و معابر  حتما از پل های هوایی استفاده نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث  نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز