رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت:

بی توجهی راننده فاجعه آفرید

۱۴۰۰/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۸:۱۹
کد خبر: ۱۲۲۹۷۱۲
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد بین پژو و موتورسیکلت در محدوده یادگار- همت خبر داد و گفت: در این تصادف راکب موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو راهی بیمارستان شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت در خصوص تصادف شدید پژو با موتورسیکلت گفت: ساعت 01:24 شب گذشته وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده در محدوده یادگار- همت  به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت : یکدستگاه سواری پژو  که در این محدوده مشغول تردد بوده با یکدستگاه موتورسیکلت به شدت با برخورد کرده و پس از برخورد موتور  و راکب بشدت با زمین برخورد و  متوقف می گردد.

او بیان کرد: تیم کارشناسی  پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد : راکب موتورسیکلت در این حادثه  بشدت مصدوم می گردد  که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل می گردد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با بررسی های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب مشخص گردید، سواری پژو   به علت عدم توجه به جلو مقصر در این حادثه می باشد.

مومنی  بیان داشت : در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

او از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز