سرپرست پلیس راه مازندران:

کندوان مسدود شد

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۳:۱۰
کد خبر: ۱۲۳۰۳۰۱
کندوان مسدود شد
سرهنگ هادی عباد گفت: جاده کندوان صبح امروز برای سومین روز پیاپی و آخرین بار در این ماه به علت تعمیرات بسته شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ هادی عباد، سرپرست پلیس راه مازندران در خصوص جاده کندوان گفت: صبح امروز برای سومین روز پیاپی و آخرین بار در این ماه از ساعت 8 تا 17 امروز به علت تعمیرات بسته شد .

او با بیان اینکه ممنوعیت تردد در جاده کندوان در ماه‌های مهر و آبان نیز اعمال می‌شود، ادامه داد: رانندگان در این مدت برای تردد از جاده‌های جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون محور‌های ساحلی استان بارانی و لغزنده است، گفت: آمد و شد خودرو‌ها هم در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

او از رانندگان خواست با توجه به بارش‌های رگباری و لغزندگی جاده‌های استات حتماً سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه طرح محدودیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان همچنان ادامه دارد گفت: مدموران مستقر در مبادی ورودی استان، فقط به خودرو‌های دارای مجوز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا را اجازه ورود به مازندران می‌دهند.

او گفت: در 24 ساعت گذشته 628 دستگاه خودرو اعمال قانون و 268 دستگاه خودرو از مبادی ورودی استان بازگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: مأموران پلیس راه و دوربین‌ها از ابتدای امسال تاکنون 108 هزار و 440 دستگاه خودرو را در جاده‌های مازندران، جریمه کرونایی کردند و بیش از 77 هزار و 324 دستگاه خودرو را از مبادی ورودی استان برگشت دادند.

او همچنین با اشاره به استفاده مردم از موتورسیکلت در فصل تابستان تأکید کرد: استفاده از کلاه ایمنی هنگام موتور سواری ضروری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز