رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی:

لزوم به کارگیری ظرفیت ٢۵ میلیون جوان ایرانی/ استفاده از ایده های جوانان در حوزه دفاعی

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۴:۰۴:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۲۴۸۸
لزوم به کارگیری ظرفیت  ٢۵ میلیون جوان ایرانی/ استفاده  از ایده های جوانان در حوزه دفاعی
سردار فرحی گفت: می خواهیم علاوه بر استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و پژوهشگران از ٢۵ میلیون جوان کشور در سراسر کشور با زیر ساخت معاونت جوانان استفاده کنیم که این یک عرصه جدید برای ماست.

به گزارش برنا؛ سردار فرحی، رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی در  مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با سازمان پژوهشی و نوآوری دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نقطه صفر در صنایع دفاعی بودیم و کارگران ایرانی حق ورود به برخی از تاسیسات را نداشتند و بعد از انقلاب اسلامی مرحله به مرحله پیشرفت کردیم و نوآوری در محصولات دفاعی فرایند ٣٠ ساله ای را طی کرد.

او با بیان اینکه در وزارت دفاع مسیر بلوغی ایجاد شده که از ظرفیت های محدود تا ظرفیت های ملی تحت عنوان شبکه بزرگ همکاران ایجاد شود، افزود: شبکه های دانشگاهیان و... در وزارت دفاع ایجاد شده است؛ بیش از ۶٠ درصد قطعات تولیدی وزارت دفاع تولید شبکه ی همکاران است.

سردار فرحی ادامه داد: امروز وارد دوره جدیدی می شویم که این ورود باعث شده است علاوه بر شرکت های دانش بنیان و پژوهشگران از ٢۵ میلیون جوان کشور در سراسر کشور با زیر ساخت معاونت جوانان استفاده کنیم که این یک عرصه جدید برای ماست.

رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی با اشاره به اینکه جوانان کشور لزوما نباید دانشگاهی باشند بلکه می توانند به مراکز معاونت جوانان مراجعه کند و از ایده های آن ها تحت وزارت دفاع بهره مند شویم و به کار بگیریم، تصریح کرد: بسیار امیدوارم که این فرصت که از جهاد دانشگاهی حمایت می شود به زودی بتوانیم دستاوردهای آن را بشماریم.

انتهای پیام /5

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز