فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت:

بازدید فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای پایتخت از چهار مرکز تجمیعی واکسیناسیون/ بهترین واکسن در دسترس ترین واکسن است

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۸:۴۱:۳۶
کد خبر: ۱۲۳۳۲۱۸
بازدید فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای پایتخت از چهار مرکز تجمیعی واکسیناسیون/ بهترین واکسن در دسترس ترین واکسن است
زالی روز گذشته (دوشنبه) از روند اجرای طرح واکسیناسیون و ارائه خدمات در مراکز تجمیعی واکسیناسیون پایتخت بازدید کرد.

به گزارش برنا؛ علیرضا زالی صبح روز گذشته به همراه دکتر شهریار جانبازی معاون اجرایی معاونت بهداشت از مراکز تجمیعی واکسیناسیون سازمان بورس و اوراق بهادار، شهید کسری اسمعیلی، کارکنان بانک ملی و مجموعه ورزشی کردستان بازدید کرد.

زالی در این بازدیدها از نزدیک به ارزیابی روند اجرای طرح واکسیناسیون در پایتخت پرداخت و ضمن گفت و گو و خداقوت به تیم های واکسیناسیون از تلاش‌های ارزنده آنان در راستای تسریع این فرایند ملی تقدیر کرد.

او با اشاره به مسئولیت پذیری اجتماعی و مشارکت سازمانها و نهادهای مختلف در راستای تسریع فرایند واکسیناسیون خاطرنشان کرد: براساس یک اصل جهانی بهترین واکسن در دسترس ترین واکسن است و با توجه به مطالعات اخیر جهانی، افراد واکسینه شده ۱۱ برابر نسبت به افراد غیر واکسینه شده کمتر در معرض فوت ناشی از بیماری قرار می گیرند.

 فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت همچنین از شهروندان تهرانی خواست برای جلوگیری از ازدحام در مراکز واکسیناسیون بدون ثبت نام در سامانه نوبت دهی و دریافت پیامک مراجعه نکنند.

 دکتر زالی در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید کسری اسماعیلی (دانشجوی پزشکی جهادگر) تعامل بین بخشی و ارگانهای مختلف در این مرکز را ستودنی برشمرد و به مدیریت بسیار خوب دانشجویان بسیجی در تسریع فرایند واکسیناسیون در این مرکز اشاره کرد.

 به گفته او در این مرکز ۲۲ تیم واکسیناتور با همکاری دانشگاه‌های مختلف پایتخت، شهرداری، بسیج دانشجویی، بسیج مستضعفان و هلال احمر و اورژانس به ارایه خدمت مشغول هستند و تزریق روزانه آنان در یک شیفت کاری از مرز ۲۷۰۰ دوز واکسن نیز عبور کرده است و ظرفیت افزایش را نیز دارد.

 زالی افزود: در این مرکز واکسیناسیون یک بستر مطلوب ممارست‌های اجتماعی در حال شکل‌گیری است و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در حال گسترش است. دانشجویان بسیجی که در این مرکز بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت می کنند، آینده ‌سازان این کشور هستند که امیدواریم در آینده مدیران موفقی برای کشور باشند.

او در خاتمه از نحوه فعالیت و مدیریت مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسمعیلی ابراز رضایت کرد و از آن به عنوان یک مرکز موفق تکنیکی یاد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز