متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری در گفت‌‎وگو با برنا:

توان یک پیک دیگر از بیماری کرونا را نداریم/ سفر رفتن در شرایط فعلی به صلاح نیست

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۰۵:۰۳:۰۶
کد خبر: ۱۲۳۳۸۴۲
توان یک پیک دیگر از بیماری کرونا را نداریم/ سفر رفتن در شرایط فعلی به صلاح نیست
سعید کلانتری گفت: درصد افرادی که به طور کامل (تزریق دو دُز) در کشور واکسینه شدند بسیار پایین است؛ درحال حاضر سفر های خارجی چه برای سیاحت و چه برای زیارت به صلاح نیست.

به گزارش برنا؛ خبر می رسد دومین روز بدون فوتی هم در استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است؛ نگرانی هایی بابت چند روز آینده و اتفاقی جدید برای افزایش میزان بیماری در کشور و اوج گیری آن وجود دارد. در حال حاضر در شرایطی هستیم که سفرهای خارجی چه از نوع سیاحت و چه از نوع زیارت به سر زبان هاست و بسیاری از افراد با توجه به انجام واکسیناسیون و راحت شدن خیالشان، تصمیم دارند به سفر بروند اما به نظر می رسد با توجه به شدت بیماری و احتمال ورود جهش های جدید به کشور به نظر می رسد باید برای انجام چنین اقداماتی تأمل بیشتری کرد.

سعید کلانتری، متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری بیمارستان رسول اکرم(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا گفت: تعداد بیماران کرونایی  در حال حاضر در بیمارستان ها رو به کاهش است و به نظر می رسد سیر بیماری کم شده است.

او با بیان اینکه به نظر می رسد درصد زیادی از جمعیت در معرض خطر مبتلا به بیماری کرونا هستند، افزود: پیک پنجم سخت ترین و مهلک ترین پیک کرونایی بود که تا حالا داشتیم.

کلانتری ادامه داد: درگیری در همه سنین با بیماری مشاهده می شود اما نکته قابل توجه این است که میزان بیماری در افراد جوان بیشتر مشاهده می شود.

متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری بیمارستان رسول اکرم(ص) با اشاره به اینکه ما توان یک پیک دیگر را نداریم، تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد افرادی که به طور کامل (تزریق دو دُز) در کشور واکسینه شدند بسیار پایین است؛ درحال حاضر سفر های خارجی چه برای سیاحت و چه برای زیارت به صلاح نیست.

انتهای پیام/۳

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز