رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خبرداد:

واژگونی سمند در بزرگراه بابایی

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۷:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۴۷۶۷
واژگونی سمند در بزرگراه بابایی
سرهنگ احسان مومنی از واژگونی سواری سمند در بزرگراه بابایی و فوت یکی از سرنشینان و مجروح شدن یکی دیگر از ایشان در این حادثه خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ‌ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت 20:50  شب گذشته  در مسیر بابایی مسیر غرب به شرق قبل از دانشگاه امام حسین(ع)   ، یکدستگاه  سواری سمند که در این مسیردر حال تردد بوده  بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون می شود.

او  گفت : بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافته و نسبت به ایمن سازی محل حادثه و بررسی صحنه اقدام نمودند .

سرهنگ مومنی ادامه داد : یکی از  دو سرنشین این خودرو  که فردی مذکر و در خودرو محبوس شده بود علیرغم اقدامات و تلاش ها و فعالیتهای امدادی به علت شدت جراحات وارده درمحل فوت شدو سرنشین دیگر نیز بشدت مصدوم که توسط تیم اورژانس به نزدیکترین محل درمانی منتقل گردید .

مومنی از رانندگان خواست حین تردد تمام توجه و حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند و از انجام هرگونه اقدامی مانند صحبت با تلفن همراه ، خوردن و آشامیدن و مانند آن که حواس آنها را از رانندگی پرت می کند جدا خودداری نمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز