معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبرداد:

نجات جان راننده پژو توسط تیم راهور تهران بزرگ

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۷:۵۷:۵۱
کد خبر: ۱۲۳۴۷۷۰
نجات جان راننده پژو توسط تیم راهور تهران بزرگ
سرهنگ علی همه خانی از وقوع یکفقره حریق سواری 206 در محدوده بزرگراه سلیمانی - خیابان قنبرزاده خبرداد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی  معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : رانندگانی که حوالی ساعت  13:25 ظهر روزگذشته ، در مسیر غرب به شرق سلیمانی بعد از قنبرزاده  در حال تردد بودند با مشاهده حریق یکدستگاه سواری پژو206 در حال سوختن و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند .  

او افزود : تیم کارشناسی منطقه 7 پلیس راهور تهرن بزرگ خوشبختانه در چند قدمی این حادثه بودند ،  توانستند به موقع این راننده را از محل حادثه دور کنند  .

سرهنگ همه خانی ادامه داد : چند تیم از کارکنان پلیس راهور فاتب  در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدامات خود را انجام دادند و نیرو های امدادی  و آتش نشانی موفق شدند این آتش سوزی را مهار نمایند .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه ای روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن ونگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودروهای امدادی  و پلیس بتوانند به موقع اقدامات خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی نمایند .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز