معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد :

سارق حین سرقت تلفن همراه از یک شهروند دستگیر شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۵۲۸۰
سارق حین سرقت تلفن همراه از یک شهروند  دستگیر شد
سرهنگ علی همه خانی از دستگیری سارق تلفن همراهی در حین سرقت توسط عوامل منطقه 16 پلیس راهور تهران بزرگ در محدوده خیابان شهید رجایی خبر داد که با موتور سرقتی مشغول تردد در این محدوده بود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت 03:10 صبح دیروز عوامل گشتی منطقه 16 پلیس راهور تهران بزرگ ، حین گشت زنی در محور خیابان شهید رجایی به شمال مقطع درمانگاه 13 آبان ، مشاهده می نمایند که راکب یک دستگاه موتورسیکلت  مشغول سرقت یک دستگاه تلفن همراه از یکی از شهروندان  است. 

او افزود: سارق که بر روی یک دستگاه موتورسیکلت  سوار بود و قصد فرار را داشت ناگهان با عکس العمل سریع تیم گشتی منطقه 16 روبرو شد.او که فکر نمی کرد در یک چشم بر هم زدن دستگیر شود ، در همان نقطه سرقت زمین گیر شد . 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این سارق بلافاصله دستگیر و تلفن همراه سرقتی ، با تنظیم صورت جلسه ای تحویل عوامل کلانتری گردید تا این تلفن همراه  به دست مالکش رسد ؛ سارق نیز تحویل مراجع قضایی گردید .

  سرهنگ همه خانی از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آن را نمی شناسند حتما با پلیس 110 تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی ، خودرو را به مالک آن تحویل دهند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز