رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:

اعزام هوایی زائران اربعین در نظم و امنیت کامل

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۹:۳۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۶۳۸۹
اعزام هوایی زائران اربعین در نظم و امنیت کامل
سردار مهدی معصوم بیگی از راه اندازی قرارگاه تاکتیکی خطوط هوایی ابوذر برای خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد و گفت: پلیس در آمادگی کامل برای انجام ماموریت و خدمت به زائران اربعین حسینی (ع) است.

به گزارش برنا؛  سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا با حضور در فرودگاه امام (ره) ضمن بازدید میدانی از نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) در جلسه ویدئوکنفرانسی راه اندازی قرارگاه تاکتیکی خطوط هوایی ابوذر با فرماندهان ۱۰ فرودگاه بین المللی، وضعیت اعزام زائران به کشور عراق را مورد بررسی و موارد لازم را موارد تاکید قرار داد.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس از آمادگی پلیس برای تامین نظم و امنیت اعزام زائران و دلدادگان امام حسین (ع) به کشور عراق خبر داد.  

او با بیان اینکه پلیس پیشگیری همزمان با آغاز مام محرم با راه اندازی قرارگاه های تاکتیکی خطوط هوایی اقدامات گسترده‌ای را به منظور تامین نظم و امنیت در سه مرحله قبل، حین و بعد از سفر زیارتی اربعین پیش بینی کرده است، افزود: در  حال حاضر با تلاش همکارانم در پلیس فرودگاه های کشور اعزام هوایی زائران اربعین حسینی (ع) در نظم و امنیت کامل در حال انجام است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با قدردانی از هم افزایی شرکت فرودگاه های کشور و یگان حفاظت سپاه هواپیمایی و همراهی شهروندان عزیز با پلیس در انجام ماموریت اربعین حسینی (ع) ادامه داد: تشدید اقدامات امنیت آفرین قرارگاه تاکتیکی خطوط هوایی ابوذر در ۱۰ فرودگاه بین المللی کشور در راستای ایجاد شرایطی امن برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) و انتظام بخشی به ماموریت اعزام زائران است.

سردار معصوم بیگی اظهار امیدواری کرد: مجموعه خدمات، تلاش ها و مجاهدت بی منت و با افتخار کارکنان پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا در اعزام زائران مرضی رضای خداوند متعال قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز