رئیس شورای شهرستان تهران:

حدود ۷۵ درصد بودجه حریم تهران در جای دیگر استفاده می شود/ یکسری ولنگاری سبب تبدیل باغات به مسکونی شده است

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۴:۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۶۷۰۹
حدود ۷۵ درصد بودجه حریم تهران در جای دیگر استفاده می شود/ یکسری ولنگاری سبب تبدیل باغات به مسکونی شده است
احمد صادقی با اشاره به برنامه هایش در شورای شهرستان تهران گفت: یکسری ولنگاری هایی در این مجموعه رخ داده و موجب شده تا بخش زیادی از زمین های بزرگ تبدیل به قطعات مسکونی شود و بخش زیادی از باغات و اراضی زراعی نیز از بین برود.

به گزارش برنا؛ احمد صادقی، رئیس شورای شهرستان تهران گفت:  اطراف شهر تهران بخش هایی داریم که زیر نظر مدیریت شهر تهران نیستند و بار سنگین معضلات تهران بر دوش آن ها است و یکسری قوانین مزاحم به وجودآمده که در توسعه شهرستان تهران مشکلات عدیده ای ایجاد کرده است.

او افزود: یکسری ولنگاری هایی در این مجموعه رخ داده و موجب شده تا بخش زیادی از زمین های بزرگ تبدیل به قطعات مسکونی شود و بخش زیادی از باغات و اراضی زراعی از بین برود.

صادقی با بیان اینکه در این حوزه باید اولویت مهم شهر تهران باشد و خیلی تاکید دارم کمیسیون های شورای شهرستان تهران فعال شوند، گفت: با تشکیل کمیسیون ها باید بتوان بر اساس ماموریت به شورای شهرستان که یکی از مهم ترین آن برنامه توسعه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی شهرستان تهران و ارائه به مجامع است در دستور کار قرار گیرد تا معضلاتی که تهران به آن ها بار شود رفع شود.

رئیس شورای شهرستان تهران در خصوص مشکلات حریم تهران گفت: بودجه های زیادی در حریم شهرستان تهران دیده می شود اما حدود 75 این بودجه برای حریم جای دیگر استفاده می شود.

صادقی با بیان اینکه باید در بحث حریم آسیب شناسی صورت بگیرد، اظهار کرد: قوانین حریم ما قوانین بدی نیست ولی اجرا نمی شود و چند دستگی در اجرای قوانین حریم است که متاسفانه هر یک از این بخش ها تفسیر مطلوب خود می کنند و مرکز واحدی که تصمیم واحد بگیرند وجود ندارد.

عضو شورای شهر ششم در پایان تاکید کرد: بخشی از تصمیم گیری ها در شهرداری تهران است و قسمتی در فرمانداری ها صورت می گیرد و مجوزهایی داده می شود و امیدوارم هماهنگی یکسانی شکل بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز