تقدیر مسئولان شهرهای نجف و کربلا از خدمات شهرداری تهران

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۱:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۱۳۶۵
تقدیر مسئولان شهرهای نجف و کربلا از خدمات شهرداری تهران
استاندار کربلا و شهردار مدینه قدیم نجف از خدمات ارائه شده توسط خدام الحسین(ع) تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش برنا؛ شهرداری تهران امسال به دستور علیرضا زاکانی شهردار تهران و حمایت شورای اسلامی شهر برای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله(ع) در مراسم اربعین حسینی ۳۰۰ نفر را به عنوان خادم الحسین(ع) به کشور عراق اعزام کرد.

کاروان اعزامی شهردای تهران به کشور عراق شامل ۲۵۰ نفر پاکبان، ۲ تیم پزشکی پنج نفره و ۲ تیم ۱۰ نفره عملیاتی آتش‌نشانی و پشتیبانی بودند که پس از ارائه خدمات به زائران حسینی در مراسم اربعین روز پنجشنبه ساعت ۱۵ از طریق فرودگاه شهر مقدس نجف به تهران بازگشتند.

در این سفر ۱۰۰ نفر از پرسنل شهرداری تهران در نجف و ۲۰۰ نفر در کربلای معلی مستقر شده و در سه شیفت کاری ۸ ساعته نسبت به پاکسازی و نظافت خیابان‌ها و معابر اطراف حرم مطهر حضرت علی(ع)، امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) اقدام کردند که این خدمات مورد تقدیر و توجه مدیران و مسئولان این شهرهای مقدس قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، در این میان،  نصیف جاسم الخطابی، استاندار کربلا و لقا الزرفی شهردار مدینه القدیم النجف ضمن بازدید از محل اسکان خدام‌الحسین شهرداری تهران، لوح تقدیری را به پاس زحمات نیروهای شهرداری تهران تقدیم آن‌ها و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند ارائه شده به زائران اهل بیت(س) تقدیر و تشکر کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز