مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد:

حمایت کمیته امداد استان تهران از بیش از ۳۸ هزار مددجوی سالمند

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۴۱۸۰۵
حمایت کمیته امداد استان تهران از بیش از ۳۸ هزار مددجوی سالمند
پرپنچی گفت: 38 هزار و 728 سالمند از خدمات کمیته امداد در استان تهران برخوردارند.

به گزارش برنا؛ سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به تعداد سالمندان تحت حمایت این نهاد،گفت: هم اکنون 38 هزار و 728 نفر سالمند از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،افزود:  از این تعداد 33 هزار و 860 نفر در مناطق شهریو مابقی در مناطق روستایی استان سکونت دارند.

او بیان کرد: سالمندان تحت حمایت در طول سال از خدمات کمک‌ هزینه معیشت،خدمات بهداشتی و درمانی،تأمین جهیزیه فرزندان،وام کارگشایی، ودیعه مسکن،هزینه‌های نگهداری،ارائه خدمات عمرانی،امور فرهنگی و مشاوره‌ای و ... بهره مند می شوند.

پرپنچی، ادامه داد: علاوه بر کمک های مستمر در طول سال، به صورت ویژه در هفته تکریم از منزلت سالمندان تحت حمایت، مبلغ 330 میلیون تومان به این موضوع اختصاص داده شده است که در قالب کارت هدیه، بسته های حمایتی و بهداشتی به این عزیزان اهداء خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،ادامه داد: پایش سلامت سالمندان تحت حمایت با هماهنگی ادارات بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و پزشکان نیکوکار و .....  از جمله برنامه های این اداره کل به مناسبت هفته سالمند است.

او بیان کرد: توزیع بسته سلامت میان سالمندان، تأمین سبد غذایی و بهداشت و کمک به هزینه نگهداری سالمندان نیازمند به نگهداری در منزل و سرای سالمندان از جمله دیگر خدمات ارائه ‌شده به مددجویان سالمند تحت حمایت است.

پرپنچی با بیان اینکه هم اکنون ۱۶۲ نفر از سالمندان تحت حمایت در آسایشگاه کهریزک نگهداری می‌شوند،گفت: مستمری پرداختی کمیته امداد برای این مددجویان،از سوی مؤسسه کهریزک برای این سالمندان هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به نیازهای اساسی سالمندان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: تأمین هزینه‌های درمانی، تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی بهداشتی از جمله نیازهای ضروری سالمندان تحت حمایت است و نیکوکاران می‌توانند با همکاری کمیته امداد در تأمین این نیازها به سالمندان کمک کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز