رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران:

برنامه های جمعی مهم ترین سرفصل ها در هفته سالمند بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۴۴۲۴۰
امرودی گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تلاش کرده برنامه ها و هدفگذاری هایی مختص سالمندان داشته باشد و برنامه های جمعی را در اولویت سرفصل های هفته سالمند در نظر گرفته است.

به گزارش برنا؛ اختصاص یک هفته به سالمندان با این هدف صورت گرفته که توجه تمام مردم، نهادها و سازمان ها در همان یک هفته بیشتر از گذشته متوجه قشر سالمند جامعه باشد. سالمندان ایرانی قشری هستند که یک عمر تجربه، عقلانیت و پختگی را با خودشان همراه دارند و هر جامعه عقلی تلاش می کند از این همه سرمایه نهایت بهره را ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اعلام این مطلب گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری با همین محوریت و هدف تلاش کرده همیشه برنامه ها و هدفگذاری هایی مختص این قشر خاص داشته باشد کما اینکه در خط مشی های 17 گانه سازمان اهمیت این موضوع به وضوح قابل مشاهده است.

امرودی افزود: در همه فعالیت های جهادی، میدانی و مجازی سازمان فرهنگی هنری شهرداری توجه به حفظ و سلامت بهداشت فردی، حضور اجتماعی و عواملی که متناسب با هر کشوری اتفاق می افتد و گریز ناپذیر است اما رقم زننده افسردگی نسبی در قشر سالمند است درنظر گرفته می شود.

او با بیان اینکه در حوزه توسعه فرهنگ احترام با عنوان حرمت ها و حریم ها تلاش کرده ایم در بین قشر جوان جامعه احترام و ارزش گذاری خاصی نسبت به قشر سالمند نهادینه شود، اظهار کرد: تلاش کردیم در جوانان این تفکر را ایجاد کنیم که همیشه این نکته را درنظر بگیرند که بزودی خودشان در چنین موقعیتی قرار می گیرند پس حرمت ها را باید حفظ کنند.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ادامه داد: در همه تولیدات اعم از کلیپ، فوتوکلیپ، موشن گرافی، اینفوگرافی، پوستر و فیلمها و سریالها در فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی، معرفی کتابها و رونمایی از تازه های نشر همه با دو هدف برگزار می شود اول روحیه دادن و حفظ همه اولویت های سالمندان و دوم با هدف ارزشمندی و ایجاد فضای توأم با احترام در جامعه از سوی سایر اقشار مردم بویژه جوانان صورت می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز