فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

پلیس اقدامات خود را بر مبنای درخواست مردم تنظیم می‌کند/ شیوه و روش ما باید خادمی و حل مشکلات مردم باشد

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۴۴۴۶۸
پلیس اقدامات خود را بر مبنای درخواست مردم تنظیم می‌کند/ شیوه و روش ما  باید خادمی  و حل مشکلات مردم باشد
سردار رحیمی در خصوص خدمتگذاری پلیس به مردم و الگو بودن پلیس تهران توضیح داد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی  تهران بزرگ با تبریک بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی  و همزمانی آن  با حلول ماه ربیع گفت:  به همه همکاران و ملت بزرگ ایران هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض کرده و خوشحالیم که این تقارن روی داده است و همین امر باعث شود که ما خدمات شایان و قابل توجهی را به مردم عزیز بخصوص در پایتخت  ارائه دهیم .

سردار رحیمی ادامه داد: مقیاس تهران استانی است ولی تمام مسائل و موضوعات آن کشوری است یعنی اتفاقاتی  که می افتد چه مسائل جاری  و ملی مانند راهپیمایی هایی که داریم وبرنامه هایی که از این قبیل هست  و اتفاقات دیگری که می افتد  در واقع بحث آن ملی هستند.

فرمانده انتظامی  تهران بزرگ افزود: تهران مرکزی است که همه مسئولین و مقامات کشور در آن در حال زندگی هستند و بنده همیشه به این موضوع اشاره داشته ام که ما جٌدای اینکه هر روز و هر لحظه زیر نگاه تیز بین مردم هستیم ، مسئولین و خانواده های ایشان دقیقا ما را می بینند .

سردار رحیمی  گفت: اتفاقاتی  که  در شهر تهران می افتد برد آن برد کشوری است و برخی مواقع فراتر از کشور نیز هست و لذا کار اینجا بسیار سخت و حتی می توانم اینطور بگویم که اگر شما می خواهید قضاوتی را راجع به نیروی انتظامی داشته باشید به پلیس تهران بنگرید و  رفتار پلیس در تهران الگو می باشد و  شاید بیش از 70 درصد همین رفتارها و اقداماتی  هست که همکاران من در کلانتری ها و در سر چهار راهها و مراکز راهنمایی و رانندگی و  در پلیس های دیگر  در حال فعالیت هستند و در واقع مسئولین و آحاد مردم به آنها مراجعه می کنند.

فرمانده انتظامی  تهران بزرگ اضافه کرد: پلیس مجموعه ای تاثیرگذار هست و اگر حادثه و اتفاقی روی می دهد بشدت برد دارد فلذا کار بسیار سنگین است و کار را  باید با دقت و با عقلانیت و تدبیر  انجام دهیم و بلطف خدا در این سالها توانسته ایم در واقع با اقداماتی  که انجام می دهیم جدای از مراسمات جاری  و ساری  که هست در بحث جرائم کارهای  خوبی را انجام دهیم.

او ادامه داد: رفتار پلیس در تهران الگو است و یکی از اقداماتی  که بصورت جد در حال دنبال کردن آن هستیم تغییر رفتار سازمانی است و این تغییر رفتار سازمانی  بر مدار دکترینی است که ااعلام کرده و در واقع تببین مسیر راه ماست که نقشه راه  ما را ترسیم می کند و در واقع جامعه محوری  و مردم مداری است یعنی اینکه پلیس تمام برنامه های خود را بر مبنای خواست و تامین خواسته های مردم طراحی و برنامه ریزی کنند.

فرمانده انتظامی  تهران بزرگ گفت: در این خصوص اقدامات زیادی انجام شده است از رفتار مامور راهنمایی و رانندگی  در سر چهرا راه و یا مراجعاتی  که به آنها می شود و چه رفتار مامور ما در کلانتری ها و در پلیس های تخصصی  مانند آگاهی  و فتا ، این نگاه را دنبال می کنیم که شیوه و روش  و منش  ما خادمی و خدمت گذاری  و گره گشایی و حل مشکل مردم و درد و غم مردم را گرفتاری خودمان دانستن باشد.

سردار رحیمی افزود: یعنی اینطوری هست که اگر از خانه مردم سرقت شد من احساس کنم که از خانه من و یا یکی از نزدیکانم سرقت شده است و اگر تصادفی در سر چهار راه اتفاق افتاد که مدیریت صحنه تصادف بر عهده پلیس هست حتما پلیس باید احساس کند آن فردی که آنجا مضروب شده و مجروح و یا گرفتار شده از نزدیکان خودش و برای خودش است و بدرستی مدیریت صحنه را انجام دهد و این نگاه به جد دنبال می شود.

او بیان کرد: طبیعتا ما از تغییر ادبیات و گفتمان شروع خواهیم کرد تا تغییر رفتار  و عمل و اقدام تا اینکه  در تمام همکارانم این ملکه و باور بشود  و ما باید شیوه و روشمان خادمی  و خدمت گذاری و حل مشکلات جامعه و مردم باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز