خدمت بی منت کادر درمان در بحران کرونا بر کسی پوشیده نیست

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۴۷۸۱
خدمت بی منت کادر درمان در بحران کرونا بر کسی پوشیده نیست
رضایی با بیان اینکه خدمت بی منت کادر درمان در پیک های مختلف بیماری کرونا بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: امروز کادر درمان همان کار جهادی دوران دفاع مقدس را در صحنه ای دیگر انجام می دهند.

به گزارش برنا؛ سردار "قاسم رضایی"، جانشین فرمانده ناجا در دومین روز هفته نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان ولیعصر(عج) نیروی انتظامی با گرامی داشت یاد وخاطره شهیدان خصوصا شهیدان کادر درمان اظهار کرد: گرچه بیماری سخت است ولی امروز کادر درمان با همه توان خود سعی کرده تا از بار سختی بیماران کاسته و در بهبود حال آنها موثر باشد.

او هدف از حضور خود در بیمارستان ولیعصر(عج) نیروی انتظامی را عرض خداقوت به همکاران پرتلاش خود در مجموعه کادر درمان عنوان کرد و گفت: خدمت بی منت کادر درمان در پیک های مختلف بیماری کرونا بر کسی پوشیده نیست و انصافا روحیه جهادی و برخورد مناسب کادر درمان در بهبود حال بیماران موثر بوده که جای تقدیر دارد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز کادر درمان ایثارگرانه تلاش می کند تا باری از دوش بیماران بردارد، گفت: برخود وظیفه می دانم تا با خدا قوت و خسته نباشید خدمت این عزیزان دین خود را به این عزیزان ادا کرده و برای این ایثارگران آرزوی موفقیت کنم.

سردار رضایی با بیان اینکه خوشبختانه با افزایش سرعت واکسیناسیون روند بستری ها و فوتی ها در کشور روند نزولی پیدا کرده، خاطر نشان کرد: این مهم مرهون تلاش بی وقفه کادر درمان است و ما نیز به سهم خود از مردم درخواست داریم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده تا هر چه زودتر این بیماری منحوس را ریشه کن کنیم.

او با بیان این که امروز همکارانی که دراین بیمارستان بستری هستند و یا کادر درمانی که به این عزیزان خدمت رسانی می کنند در واقع کار انقلابی وجهادی انجام می دهند، اظهارداشت: ما نیز برخود وظیفه می دانیم تا درخدمات دهی به این عزیزان همانگونه که امروز درحال انجام است از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

این مقام ارشد انتظامی در پایان روحیه جهادی و برخورد مناسب پرسنل را در بهبود بیماران موثر دانست و افزود: امروز کادر درمان همان کار جهادی دوران دفاع مقدس را در صحنه ای دیگر انجام می دهند.

گفتنی است، در حاشیه این بازدید، سردار "رضایی" به مشکلات برخی مراجعه کنندگان رسیدگی و دستورات لازم در جهت رفع آنها صادر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز