راننده همان سارق خودرو بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۲:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۷۴۵۷
راننده همان سارق خودرو بود
داور جمال گفت: با هوشیاری ماموران راهور سارق حین سرقت خودرو در شهرک ولیعصر دستگیر شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "یوسف داور جمال"، رئیس بازرسی پلیس راهور ضمن بیان این خبر گفت : تیم گشتی منطقه 18 پلیس راهور پایتخت  در حین گشت زنی در محدوده شهرک ولیعصر مشاهده می کنند که خودروی سواری پراید بصورت مشکوک در حال تردد در این مسیر است. 

او ادامه داد : عوامل گشتی منطقه 18  پلیس راهور فاتب از پلاک این خودرو استعلام بعمل آورده و متوجه سرقتی بودن آن می شوند و بلافاصله و به سرعت و قبل از آنکه سارق متواری گردد خودرو را متوقف  و  در یک اقدام سریع  وی را درون خودرو دستگیر می کنند.

رئیس بازرسی پلیس راهور تهران ادامه داد:  با هماهنگی های بعمل آمده و رسیدن عوامل کلانتری  شهرک ولیعصر  در محل سرقت این سارق  به همراه تنظیم صورتجلسه ای برای  سیر مراحل قانونی  تحویل این عوامل  شد تا این خودرو هرچه سریع تر به دست صاحبش برسد . 

داور جمال  ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس در دستگیری این سارق، به شهروندان توصیه کرد: هنگام رویت چنین مواردی و به منظور حفظ اموال شهروندان و دستگیری سارقان در اولین فرصت قبل از اقدام به هر کاری با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و پلیس را در جریان بگذارند تا همکاران بنده بتوانند در اولین لحظات خود را به محل  برسانند و اقدامات پلیسی خود را انجام دهند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز