رئیس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران:

مشکل گود های رها شده شهر تهران سریع تر مرتفع شود

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۸:۳۴
کد خبر: ۱۲۴۸۸۰۲
مشکل گود های رها شده شهر تهران سریع تر مرتفع شود
عباسی گفت: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی لازم است هر چه سریعتر نسبت به ایمن سازی و مرتفع نمودن اشکالات گود های رها شده در شهر تهران اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش برنا؛ مهدی عباسی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در هفدهمین جلسه شورا گفت: با توجه به اینکه فصل بارندگی در پیش است،  گود های رها شده در شهر تهران می توانند مخاطره ساز شوند و همانطور که می دانید در شهر تهران  220 گود رها شده وجود دارد که  برخی از آنها  در سنوات گذشته حادثه افریدند. این گود ها مستقیم با جان انسان ها در ارتباط است  و گاهی خسارات ناشی از آن جبران ناپذیر است.

عباسی افزود: در منطقه 17  تجربه ریزش گودی نچندان بزرگ را داشتیم و متاسفانه ساختمان های مجاور آسیب دیدند و خسارات فراوانی به بار آورد، لذا خواهشم این است که شهرداری به طور خاص موارد را دنبال کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا ادامه داد: البته در سنوات گذشته شهرداری کارهای خوبی کرده و قوانین و مصوبات به اندازه کافی وجود دارد و اگر لازم است شهرداری در این زمینه  لایحه ای بیاورد تقاضا داریم در این خصوص سریعتر عمل نمایند. از آقای زاکانی می خواهیم دستور ویژه برای رفع مشکل گودهای پر خطر بر اساس اولویت بندی از لحاظ پر خطر بودن، صادر نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز