مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد:

حضور سازمان تامین اجتماعی در جشنواره بین‌المللی خاورمیانه

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۲:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۹۴۱۲
حضور سازمان تامین اجتماعی در جشنواره بین‌المللی خاورمیانه
جهانی گفت: این سازمان با رویکرد معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دارویی، افزایش فرصت‌های صادراتی و همچنین دیدار با صنعتگران و کارفرمایان کشور، در جشنواره بین‌المللی فارمکس خاورمیانه حضور می‌یابد.

به گزارش برنا؛ علی جهانی،  مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه در راستای حمایت از تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی برای ارتقاء تجارت و افزایش فروش در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران طی روزهای ۲۷ لغایت ۲۹ مهر برگزار می‌شود.

جهانی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه سه روزه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در دو غرفه ۵ و ۴۳ با ارائه محصولات و خدمات فرهنگی، بیمه ای و درمانی پاسخگوی نیاز مخاطبین و مراجعین است.

او یادآور شد: این سازمان در جهت نظام تعاملی، ارتباطی و هم افزایی و هم گرایی با شرکای اجتماعی به ویژه جامعه کارفرمایان صنعتگران، فرهیختگان و اساتید گام‌های مثبت و مطلوبی را برداشته است.

جهانی همچنین با بیان اینکه عنصر مهم در ایجاد و حفظ اعتماد در شرکای اجتماعی پاسخگویی مطلوب به خواسته ها و نیازهای این عزیزان است، گفت: برپایی نمایشگاها و ایجاد غرفه ها باعث تقویت ارتباط چهره به چهره با قشر صنعتگران و کارفرمایان می‌شود.

به گفته او، اهداء محصولات فرهنگی، بیمه‌ای و درمانی به بازدیدکنندگان در قالب کتاب، کتابچه، بروشور و لوحه های فشرده آموزشی نیز برای پاسخگویی به سئوالات بیمه ای از اولویت‌های حضور در این نمایشگاه است.

 فارمکس یک رویداد بزرگ صنعتی داروسازی است که تلاش می‌کند، با گردهم آوردن بازیگران کلیدی این صنعت، فرصت‌های کسب و کار در این عرصه را بیش از پیش برای فعالین صنعت نمایان و به رشد شرکت های داخلی کمک کند.

این رویداد بین‌المللی توسط سندیکای مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی با مشارکت سازمان غذا و دارو به صورت سالانه برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز