وزیر کشور:

محدودیت‌های کرونایی تا رفع نگرانی ها برقرار است

۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۸:۰۸
کد خبر: ۱۲۵۵۴۲۶
محدودیت‌های کرونایی تا رفع نگرانی ها برقرار است
وحیدی گفت: برای پیشگیری از پیک ششم باید اقدامات مضاعفی انجام شود و هنوز تصمیمی برای تغییر محدودیت‌ها گرفته نشده و محدودیت‌های کرونایی فعلاً برقرار است.

به گزارش برنا؛ احمد وحیدی وزیر کشور پس از بیست‌وچهارمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستادملی مقابله با کرونا، در جمع خبرنگاران گفت: موضوع جلسه امروز درخصوص نگرانی‌ها از پیک ششم کرونا بود.

او افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت بیش از ۲۰ شهر کشور باید نگران این موضوع بود. برای پیشگیری از پیک ششم باید اقدامات مضاعفی انجام شود و هنوز تصمیمی برای تغییر محدودیت‌ها گرفته نشده و محدودیت‌های کرونایی فعلاً برقرار است.

وزیر کشور با تأکید بر اهمیت تزریق ۲ دز واکسن کرونا اظهار کرد: انتظار می‌رود افرادی که هنوز در این خصوص اقدام نکردند، هرچه زودتر واکسن کرونا را تزریق کنند.

او در خصوص طرح شهید سلیمانی نیز اظهار کرد: می‌بایست این طرح در زمینه‌هایی مختلف مانند غربالگری، شناسایی بیماران و اقدامات درمانی تقویت شود.

وزیر کشور درباره بازگشایی مدارس گفت: در این خصوص باید اقداماتی اتخاذ شود تا با استفاده ترکیبی از شیوه‌های حضوری و مجازی به حالت مطلوبی برسیم، البته این اقدام پس از اطمینان از سلامت دانش‌آموزان انجام خواهد شد.

وحیدی ادامه داد: برای بازگشایی مدارس در شهرهای وضعیت قرمز هم می‌بایست با توجه به شرایط ویژه این مناطق اقدامات انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز