رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد:

قاچاقچیان بازار سعدی در دام پلیس

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۷:۱۴
کد خبر: ۱۲۶۰۷۲۱
قاچاقچیان بازار سعدی در دام پلیس
سرهنگ گودرزی از دستگیری 3 نفر از اعضای باند تقلب در زمینه الکترو موتور های صنعتی خبر داد و گفت:تا کنون بیش از هزار دستگاه الکترو موتور تقلبی کشف که کارشناسان ارزش تقریبی آن را بیش از 300 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش برنا؛سرهنگ علی ولیپوری گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: طی اطلاع از اینکه باندی از کاسبان بازار سعدی در زمینه قاچاق کلان الکترو موتور های صنعتی فعالیت دارند،مأمورین این پلیس طی 3 عملیات همزمان و منسجم پس از رصد های نامحسوس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی به انبار، فروشگاه های بزرگ و کارگاه غیر مجاز تولید پلاکت های تقلبی مراجعه که موفق به کشف بیش از هزار عدد انواع الکترو موتور های صنعتی،ابزار آلات و ادوات جرم شدند.

او بیان کرد: شیوه و شگرد فعالیت آنها بدین صورت بوده که الکترو موتور های صنعتی چینی قاچاق یا استوک و مستعمل را تهیه و با تعویض پلاکت فنی غیر اصیل و رنگ آمیزی جدید به نام برند های مطرح کشور های اروپایی اقدام به فروش آن ها می کردند.

سرهنگ گودرزی اظهار کرد: سود حاصل از این شگرد به حدی بوده است که این افراد که در 5 سال گذشته به عنوان کارگر در بازار سعدی فعال بوده اند،اکنون از سرمایه داران مطرح این حوزه هستند.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات تکمیلی در مورد این باند با هماهنگی دادسرای جرائم اقتصادی ادامه دارد.

این مقام پلیس با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را بیش از 300 میلیارد برآورد کرده اند،افزود:مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و تقلبی و یا احتکار، با ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به شماره  66747343-021  تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز