مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان خبر داد:

آغاز به کار ششمین دوره ملی دانش افزایی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۶۱۲۴۴
کریمی از برگزاری دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در روز های 24 و 25 آبان ماه خبر داد.

به گزارش برنا؛ اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: ششمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در سال جاری، 24 و 25 آبان ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و به صورت مجازی برگزار می شود.


اعظم کریمی در خصوص این دوره ملی دو روزه به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: تفاوت این دوره با دوره‌های قبلی این است که ما دوره‌های مهارتی را هم به دوره‌های دانش افزایی اضافه کردیم.

وی توضیح داد: پیرو درخواست شمار زیادی از مشاوران و روانشناسان مبنی بر تقویت مهارت ها در حوزه فن بیان و ارتباط موثر که یکی از شاخص های اساسی ارتباط مشاوران و روانشناسان با مراجعین به این مراکز است، در این دوره به مدت ۸ ساعت با بهره‌گیری از دانش یکی از اساتید پیشکسوت و بنام این حوزه، روانشناسان و مشاوران به صورت حضوری و مجازی آموزش می بینند.

کریمی با بیان این که در نظر داریم از این پس دوره‌های مهارتی را به دوره های دانش افزایی اضافه کنیم، اظهار داشت: مهارت هایی مثل تولید محتوا در فضای مجازی و بهره گیری از رسانه های نوین در ارتباط موثر با مراجعین از مباحثی هستند که در دوره‌های دانش افزایی آنها را دنبال خواهیم کرد.
 
عناوین و اساتید این دوره ملی دو روزه به شرح زیر است:
فرزندپروری ( راه های شکل گیری هویت در کودک و نوجوان ) توسط دکتر مهدی دوایی متخصص روانشناسی تربیتی دارای مدرک دکترای علوم تربیتی

نقش آموزش های عاطفی در تحول فرهنگی جامعه توسط سرکار خانم رقیه نیرومند کارشناس ارشد بالینی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین

اصول فن بیان و ارتباط موثر توسط آقای محمد حسین سروش مدرس گویندگی، اجرا و فن بیان در صدا و سیما

گفتنی است؛ در پایان این دوره دو روزه، به شرکت کنندگان گواهینامه مشترک وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعطا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز