وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

بسیج تجلی اراده مردمی در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۶۴۱۷۸
بسیج تجلی اراده مردمی در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است
بهرام عین اللهی، در پیامی به مناسبت آغاز هفته بسیج، بسیج را به عنوان بزرگترین و گران بها ترین یادگار و هدیه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به تاریخ ایران دانست و گفت: بسیج تجلی اراده مردمی در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و تداوم باورهای آرمانی امت و امام است.

به گزارش برنا؛ متن پیام بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
بسیج به عنوان بزرگترین و گرانبهاترین یادگار و هدیه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به تاریخ ایران و تجلی اراده مردمی در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و تداوم باورهای آرمانی امت و امام است. نیروی مردمی و انقلابی که در تمام عرصه های دفاع پیشگام و داوطلب بوده است.


یک روز در عرصه های خونین دفاع مقدس جان به کف در دفاع از خاک سرافراز میهن، روزی دیگر در عرصه های دفاع از امنیت و استقلال کشور و زمانی نگاه بان ارزش ها و دستاوردهای فرهنگی انقلاب.
نقش ارزشمند و امیدبخش بسیجیان در اردوهای جهادی مناطق محروم، محبوبیت و مقبولیت این نیروی ارزشی و مردمی را در قلب مستضعفان و رنج دیدگان صد چندان کرده است. در بحران همه گیر کرونا درست زمانی که حکومتهای مدعی تمدن و فرهنگ در چالش غارت تجهیزات حفاظتی فرورفته بودند چرخ کارگاه های تولید ماسک و گان با دست های پرتوان بسیجیان به حرکت درآمد و حماسه دیگر رقم زد.


طرح هوشمندانه و خلاقانه شهید بزرگوار قاسم سلیمانی در کنترل، پیشگیری و مراقبت و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا در منزل، توسعه یافته ترین طرح در جهت مدیریت این ویروس منحوس بود و بی شک اگر حضور عاشقانه بسیجیان در اجرای این طرح نبود عبور از موج های سهمگین بیماری برای متولیان حوزه سلامت سخت و صعب می شد.


امروز نیز نیمی از انجام واکسیناسیون عمومی علیه کرونا را مدیون همت بلند و ستودنی این نیروی عزیز و انقلابی هستیم.


اینجانب ضمن ادای احترام به روح بلند همه شهدای گرانقدر والامقام بسیج و قدردانی صمیمانه از همدلی، همراهی های همیشگی بسیجیان با خادمان مردم در حوزه سلامت آغاز هفته بسیج را به رهبر معظم انقلاب که همواره حامی و هادی بسیجیان بوده اند، مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی و همه بسیجیان عزیز و فداکار تبریک می گویم و برای همه این عزیزان سلامت، سعادت و توفیق خدمت از خداوند متعال خواستاریم.
 

دکتر بهرام عین الهی
وزیر بهداشت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز