سخنگوی آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس مطرح کرد:

آغاز آموزش حضوری حدود ۹ میلیون دانش‌آموز

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۴۴۱۴
آغاز آموزش حضوری حدود ۹ میلیون دانش‌آموز
کمرئی با اشاره به اینکه حدود ۹ میلیون دانش آموز از امروز راهی مدرسه می‌شوند، شروط آموزش حضوری آنها را توضیح داد.

به گزارش برنا؛ علیرضا کمرئی سخنگوی آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس در بخش خبری رادیویی با اشاره به بازگشایی مدارس در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و ابتدایی از امروز اظهار کرد: در سومین دوره از بازگشایی‌ها، بالغ بر ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز راهی مدرسه برای شروع فعالیت‌های حضوری می‌شوند.

او ادامه داد: امیدواریم در این دوره از آموزش حضوری کیفیت به مدارس برگردد و با توجه به اینکه همچنان در دوره کرونا قرار داریم، اولین اصل و مهم‌ترین موضوع فاصله گذاری است.

سخنگوی آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس بیان کرد: با توجه به اهمیت فاصله‌گذاری، کلاس‌ها را به گروه‌های چند نفره تقسیم‌بندی می‌کنیم و بسته به وضعیت و تراکم کلاس‌ها، گروه‌های ۱۴-۱۵ نفره تشکیل می‌شود بنابراین ممکن است برخی دانش‌آموزان، ۲ روز، برخی ۳ روز و برخی ۵ روز هفته در مدرسه حضور پیدا کنند.

او تاکید کرد که دانش آموزانی که روز حضور آن‌ها محدود به چد روز شده است باید با مراعات شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدرسه حاضر شده تا نوبت به گروه‌های بعدی برسد.

کمرئی درباره مدارسی هم که هنوز اطلاع‌رسانی برای بازگشایی نداشته‌اند، گفت: اگر تاکنون اطلاعی به دانش‌آموزان داده نشده است نگران نباشند تا اطلاع رسانی به آن‌ها صورت بگیرد و این کار تدریجی پیش می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما