نگهداری ۶۰۰ کیلو شیر در گاراژ

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۶۶۶۳۱
نگهداری ۶۰۰ کیلو شیر در گاراژ
معاون نظارت بر اماکن عمومی از کشف 600 کیلو شیر گاو که به صورت غیر بهداشتی در داخل یک گاراژ نگهداری می شد ، خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ "نادر مرادی"،معاون نظارت بر اماکن عمومی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اواخر هفته گذشته خبری در خصوص دپو مقادیر زیادی مواد لبنی که به صورت غیر بهداشتی  در یک گاراژ در حوالی "شاد اباد" نگهداری می شد دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت دست به کار شده و اقدام به انجام تحقیقات اولیه کردند و مشخص شد این فرد با خرید این شیر ها از گاوداری در شرایط بسیار نامطلوب نگهداری و در حال توزیع در بین شهروندان می باشد.

مرادی تصریح کرد: با تایید صحت سقم خبر و اخذ دستور قضائی روز گذشته  تیمی از ماموران به نشانی  اعلامی اعزام که در بازرسی از این گاراژ 600کیلوگرم شیر گاو که به صورت غیر بهداشتی نگهداری می شد کشف و برابر دستور قضائی در همان محل معدوم شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد،  خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های همیشگی پلیس حفظ سلامتی مردم بوده و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه 110 با پلیس درمیان بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز