جزئیات برگزاری اولین کارگاه ملی دبیرخانه سلامت اجتماعی سمن های کشور

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۲۶۷۹۳۴
جزئیات برگزاری اولین کارگاه ملی دبیرخانه سلامت اجتماعی سمن های کشور
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان جزئیات برگزاری کارگاه ملی دبیرخانه سلامت اجتماعی سمن های کشور را تشریح کرد.

سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا گفت: اولین کارگاه ملی دبیرخانه سلامت اجتماعی سمن های کشور از امروز به مدت 3 روز در استان قزوین شروع به کار کرده است.

او با بیان اینکه در افتتاحیه ی این برنامه مدیر کل اجتماعی استان قزوین، مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین حضور داشتند، افزود:  در این برنامه 8 پنل پیش بینی شده است که ابعاد مختلف درباره جامعه سالم، سلامت اجتماعی، پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی توسط اساتید طرح شد.

سالک ادامه داد: نمایندگانی در این کارگاه از استان های سراسر کشور به صورت حضوری و سایر مخاطبان به صورت مجازی  حضور داشتند.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: پایان این دوره برای شرکت کنندگان گواهی صادر می شود همچنین هدف از برگزاری این کارگاه این است که سمن های دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و به منظور افزایش اثربخشی تشکیل شبکه تخصصی دهند تا در عین حال بتوانند درباره مشکلات و مسائل عمومی جامعه در حوزه اجتماعی اقدامات اثرگذاری انجام دهند.

IMG_20211130_150909_763

انتهای پیام/3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز