کاهش آلام مردم اولویت اصلی هلال احمر است

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۶۷۹۸۲
کاهش آلام مردم اولویت اصلی هلال احمر است
پیرحسین کولیوند صبح امروز نهم آذرماه به شکل سرزده از داروخانه مرکزی هلال بازدید و و از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و خدمت‌رسانی به بیماران و مراجعین قرار گرفتند.

به گزارش برنا؛  پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر ضمن بازدید از بخش های مختلف داروخانه، داروخانه تک نسخه ای، انبار دارویی و واحد بیمه گری بیان کرد؛ حضور به موقع پرسنل، پاسخگویی لازم، ارائه اطلاعات به مراجعه کنندگان و تکریم آنها ازجمله دغدغه‌های هلال احمر و مراجعه کنندگان به داروخانه است و داروخانه‌ مرکزی هلال احمر داروهای خاص و حیاتی بیماران را در سریعترین زمان و با کیفیت مناسب تأمین و در اختیار آنان قرار می دهد. 

 
رئیس جمعیت هلال احمر همچنین در ادامه با مراجعان به داروخانه از نزدیک گفت‌وگو کرد و با تاکید براینکه شان حضور ما در هلال احمر به منظور خدمت به مردم است، افزود: تمام تلاش هلال احمر؛ افزایش کیفیت خدمات و تکریم مردم است.
 
 کولیوند با بیان اینکه ارائه خدمات شایسته داروئی به مراجعین و بیماران از اولویت های این داروخانه است، گفت: تلاش شود درخصوص برخی کمبودهای دارویی مراجعان را راهنمایی و اطلاعات لازم در اختیار آنان قرار گیرد.
 
کولیوند در پایان این بازدید سرزده از خدمات کارکنان داروخانه تقدیر و تشکر کرد و ضمن خداقوت به پرسنل داروخانه بیان کرد: درخصوص کمبودهای دارویی تدبیرهای لازم اندیشیده خواهد شد تا مردم عزیز ایران بتوانند به سهولت داروهای مورد نیاز خود را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب تهیه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز