شهرداری پاسخ مناسبی به سوالات اعضای شورای شهر نمی‌دهد/ ۲ تذکر عضو شورای شهر تهران به زاکانی

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۵:۳۶
کد خبر: ۱۲۸۲۱۷۸
شهرداری پاسخ مناسبی به سوالات اعضای شورای شهر نمی‌دهد/ ۲ تذکر عضو شورای شهر تهران به زاکانی
عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت کارکنان آتش نشانی و باغ موزه های تهران به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا؛ مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر در تذکر خود، اظهار کرد: فلسفه وجودی این تذکرات این است که در مجموعه شهرداری تذکرات اعضای شورای شهر به دقت بررسی و پاسخ مناسب داده شود.

وی افزود: گاهی پاسخی که همکاران ما در شورا از شهرداری دریافت می‌کنند، پاسخ مناسبی نیست. از مجموعه شهرداری می خواهیم که قبل از اینکه شورا از ظرفیت های قانونی استفاده کند به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ های مناسبی دهند.

اقراریان بیان کرد: تذکر امروز بنده نسبت به وضعیت نامناسب کارکنان آتش نشانی است در آخرین دیداری که از ایستگاه های آتش نشانی داشتم گفتم اگر شهرداری مشکلات آن ها را رفع نکند باید کمیته ای در این باره تشکیل دهیم. همکاران شهرداری تهران اعلام کنند که چه تدبیری برای رفع مشکلات کارکنان آتش نشانی دارند؟ همکار ما در آتش نشانی به دلیل اینکه تدبیری برای مسکن آن نشده است مجبور است چند ساعت از اطراف تهران به محل کار حاضر شود. 

وی ادامه داد: کسی که مستاجر باشد حرف من را می فهمد اگر مستاجر نباشد و خانه های آنچنانی داشته باشند متوجه حرف بنده نمی شود وقتی آتش نشان با شرایط روحی نامناسب در محل حادثه حاضر شود هم جان خود و هم جان بقیه را به خطر می اندازد. شهرداری تهران اقداماتی که برای آتش نشانان انجام داده اند اعلام کنند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: تذکر بنده درباره خانه موزهاست، از شهرداری تهران می‌خواهیم گزارش مشخص و معین از خانه موزه ها لطف کنند در اختیار شورای شهر تهران قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز