سریال ادامه دار انتشار اخبار دروغ درباره معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۸:۰۵
کد خبر: ۱۲۸۷۶۲۲
سریال ادامه دار انتشار اخبار دروغ درباره معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان
معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: همیشه هم اینگونه نیست که تورم و مشکلات اقتصادی مسبب طلاق باشند. اگر مهارت جوانان برای تشکیل و حفظ خانواده را تقویت کنیم حفظ کیان خانواده راحتتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ چندی پیش وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش درباره علت تاخیر ازدواج جوانان دلایلی را مطرح کرده بود.

که در این میان یکی از این دلایل بهانه ای شد تا تولید خبر کذب در این زمینه به معاونت جوانان آغاز و ادامه یابد.

این درحالیست که مطالعه متن اظهارات کامل یامین پور نشان دهنده شیطنت رسانه ای در انتشار این موضوع با نیت حاشیه سازی برای معاون امور جوانان بوده است.

 

کذب

 

تکذیب

متن کامل اظهارات یامین پور به این شرح است:

یافته ها نشان می دهد یکی از مهم ترین عوامل تاخیر در ازدواج، تغییر ادراکی است که در دختران جوان ایرانی از خود، نقش های اجتماعی که باید ایفا کنند و تخیلی که نسبت به آینده دارند رخ داده است. همیشه هم اینگونه نیست که تورم و مشکلات اقتصادی مسبب طلاق باشند. اگر مهارت جوانان برای تشکیل و حفظ خانواده را تقویت کنیم حفظ کیان خانواده راحتتر خواهد بود.

روشن است که تنها چالش های اقتصادی علل تاخیر ازدواج جوانان نیستند که البته توقعات بالای جامعه و زندگی های رویایی که در صفحات فضای مجازی شاهد جولان دادن آن ها هستیم نیز در این امر بی تاثیر نبودند. در بسیاری از صفحات روانشناسی از جمله صفحات اینستاگرامی و کتاب های صوتی نیز درباره این مسائل به صورت تخصصی مسائل را ارائه می دهند اما کم طاقتی و بی حوصلگی در زندگی امروزه ما را از پیگیری آن ها دور می کند  وتنها به دنبال مقصر جلوه دادن شرایط اقتصادی بوده و از دلایل دیگر غافل مانده ایم.

برای مهارت آموزی نیازی نیست مسیر طولانی را طی کنیم تنها کافی است پای درد و دل پدران و مادران خود بنشینیم و نحوه زندگی کردن را یاد بگیریم. محال است که آنان دوران سخت معیشتی را نگذرانده باشند اما به کارگیری مهارت های زندگی و صبر آنان را از بحران ها نجات داده است این درحالیست که این مهارت آموزی ها در ذهن جوانان امروزی امری دست نیافتنی است. 

زن و مرد پا به پای یکدیگر در صورت درک متقابل توان پیشبرد یک زندگی موفق را خواهند داشت و اگرآن دو به یکدیگر تکیه کنند و مهارت های لازم را در زندگی بیاموزند، بیدی نخواهند بود تا با کوچک ترین بادی به لرزش در آمده و سر از ذفاتر طلاق دربیاورند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز