معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

کشف موتورسیکلت سرقتی در طرح موتوریار

۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۲:۲۲
کد خبر: ۱۲۹۶۸۰۷
کشف موتورسیکلت سرقتی در طرح موتوریار
سرهنگ همه خانی از کشف موتورسیکلت سرقتی در در زمان اجرای طرح موتوریار در محدوده میدان نبرد توسط تیم منطقه 14 پلیس راهور فاتب خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، اظهار کرد: عوامل راهور پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در طرح موتور یار  ، در زمان اجرای این طرح در محدوده میدان نبرد در منطقه 14 به  یکدستگاه  موتورسیکلت که به صورت نامتعارف در حال تردد بوده دستور ایست می دهند.

سرهنگ همه خانی افزود: پس از توقف  و توضیحات راکب موتورسیکلت و بیان سخنان متناقض  و  استعلام بعمل آمده از  این وسیله  مشخص گردید  موتورسیکلت مذکور دارای  سابقه  سرقتی  می باشد .

وی  ادامه داد: پس از  مشخص شدن سرقتی بودن این  موتورسیکلت بهمراه سارق آن  با تنظیم صورتجلسه ای تحویل کلانتری نبرد گردید تا  پس از سیر مراحل  قانونی به دست صاحبش برسد .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی شناسند و یا موارد مشابه  حتما با پلیس 110 تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی ، خودرو را به مالک آن تحویل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما