استفاده از تجربیات پیشکسوتان قرآنی باعث بهتر برگزار شدن مسابقات قرآن می‌شود

۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۳۰۵۸۲۸
استفاده از تجربیات پیشکسوتان قرآنی باعث بهتر برگزار شدن مسابقات قرآن می‌شود
قاری پیشکسوت کشورمان با بیان اینکه مسابقات غیرحضوری و مجازی نمی‌تواند جایگزین مسابقات حضوری شود، گفت: استفاده از تجربیات پیشکسوتان قرآنی باعث بهتر برگزار شدن مسابقات قرآنی می‌شود.

خسرو امینی قاری پیشکسوت کشورمان در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا اظهار کرد: یکی از نکات مهمی که ما در برگزاری مسابقات باید به آن توجه کنیم که بیش از همه چیز موجب انسجام و وحدت میان مسلمین جهان می‌شود، این است که برگزاری مسابقات را طوری برنامه‌ریزی کنیم که همه متسابقین از رای‌ای که برایشان صادر می‌شود یا امتیازی که لحاظ می‌شود، کمال رضایت را داشته باشند.

وی تاکید کرد: رضایت از رای باعث می‌شود تا زمانیکه متسابقین به کشورهای خودشان عزیمت می‌کنند، دیگر گله و شکایتی نکنند و با نیکی از مسابقات جمهوری اسلامی ایران یاد کنند.

این قاری پیشکسوت مصادف شدن برگزاری مسابقات قرآن با ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) را باعث وحدت مسلمین جهان دانست و افزود: استفاده از تجربیات پیشکسوتان قرآنی باعث بهتر برگزار شدن مسابقات قرآنی می‌شود.

امینی با بیان اینکه مسابقات غیرحضوری و مجازی نمی‌تواند جایگزین مسابقات حضوری شود، خاطرنشان کرد: درست است که برگزاری مسابقات غیرحضوری از لحاظ بودجه به نفع برگزارکنندگان می‌شود اما باعث کاهش کیفیت مسابقات می‌شود.

گفتنی است، سی و هشمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از روز نهم اسفند‌ماه به‌صورت غیرحضوری با رقابت راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات آغاز شد و شب گذشته به پایان رسید.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز