نماینده سفیر برزیل در ایران

تعامل میان برزیل و وزارت کار تداوم داشته باشد

۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۴:۴۲
کد خبر: ۱۳۰۶۷۰۱
تعامل میان برزیل و وزارت کار تداوم داشته باشد
نماینده سفیر و دبیر اول سفارت برزیل در ایران با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مهم اقتصادی و تجاری میان برزیل و جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، گفت: تعامل ایجاد شده بین برزیل و وزارت کار تداوم داشته باشد.

به گزارش برنا؛ فیلیپ گارسیا گومز در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم در دولت سیزدهم اظهار داشت: از دعوت وزیر کار خوشحالیم و نمایشگاه دستاورد شش ماهه وزارت مردم نیز بسیار وزین و موفق بود.

وی بیان کرد: روابطی که اخیراً با وزارت کار ایران و برزیل ایجاد شده باید حفظ شود و بین ایران و برزیل به صورت پایدار ادامه یابد؛ این روابط در دو زمینه قرار است با وزارت کار انجام شود. مسائل اجتماعی بین برزیل و وزارت کار به نمایندگی جمهوری اسلامی، اولین زمینه‌ای است که باید اتفاقاتی بیفتد و کارهایی انجام شود.

نماینده سفیر و دبیر اول سفارت برزیل در ایران عنوان کرد: مسأله دیگر، اقتصادی و تجاری است. شرکت‌های وابسته و تابعه وزارت کار، به ویژه شستا و در زمینه فروش محصولات پتروشیمی و کودهای شیمیایی مانند اوره می‌توانند کمک شایانی به برزیل نمایند.

وی در مورد پیش‌بینی در خصوص تعامل دو کشور بعد از برجام خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق بیفتد با توجه به اینکه ظرفیت بالایی در مورد تجارت ایران و برزیل  وجود دارد امیدواریم بعد از این توافق در وین شاهد تجارت بیشتری میان دو کشور باشیم و تراز تجاری به نفع ایران ارتقا یابد.

فیلیپ گارسیا گومز گفت: به ویژه از سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ که تحریم‌ها برداشته شده بود تجارت بین ایران و برزیل بسیار افزایش چشمگیری داشته است.

وی در مورد تصمیم ایران در مورد خصوصی‌سازی تیم‌های فوتبال بیان کرد: تعاونی‌هایی هستند که در برزیل تیم ورزشی دارند و همین‌طور تمایل داریم اطلاعات مربوط به اداره تیم‌های فوتبال از طریق تعاونی‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز