مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر خبرداد

ادامه فعالیت خدمت رسانی داروخانه های هلال‌احمر در تعطیلات نوروز

۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۳۰۹۸۲۹
ادامه فعالیت خدمت رسانی داروخانه های هلال‌احمر در تعطیلات نوروز
عسکری با اشاره به این که هلال احمر در تمامی ایام تعطیل در خدمت شهروندان است، برنامه داروخانه های جمعیت هلال احمر در ایام تعطیل نوروز را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر در ایام تعطیل نیز در خدمت شهروندان است، گفت: داروخانه های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی در روزهای عید نوروز به مردم خدمت رسانی خواهند کرد و تلاش می شود تا در این عرصه نیازهای مراجعه کنندگان برطرف شود.

وی افزود: داروخانه مرکزی هلال احمر در ایام تعطیلات رسمی نوروز از ساعت 8 صبح الی 13 به شهروندان خدمت رسانی می کند و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت 7:30 صبح الی 16:30 ارائه خدمت خواهد کرد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: داروخانه مرکزی شماره ۲ واقع در تهرانپارس در روزهای تعطیل رسمی عید نوروز فعالیت ندارد و در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 صبح الی 13 فعال خواهد بود.

عسکری با تاکید بر این که تلاش می شود تا نیازهای مراجعه کنندگان در ایام تعطیل برطرف شود، ادامه داد: واحد فروش تجهیزات پزشکی نیز برای ارائه خدمات به بیماران و مراجعین در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت 8 صبح الی 13 فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که داروخانه های جمعیت هلال احمر در روز 29 اسفند به دلیل انبارگردانی فعالیت نمی کنند، گفت: به استثنای روز 29 اسفند که عملیات انبارگردانی در داروخانه های هلال احمر صورت می گیرد، تأیید نسخ بیمه بیماران در ایام تعطیل رسمی از طریق شعب مربوطه و در روزهای غیرتعطیل طبق روال عادی انجام خواهد شد.

نظر شما