مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س):

درب های بهشت زهرا تا جمعه شب باز است

۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۳۱۰۷۹۳
درب های بهشت زهرا تا جمعه شب باز است
غضنفری با اشاره به ۲۴ ساعته شدن فعالیت این سازمان در پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: درب های بهشت زهرا تا فردا (جمعه) شب به سوی مردم برای زیارت مزار شهدا و اهل قبور باز است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) اظهار کرد: طبق یک سنت حسنه مردم و شهروندان تهرانی روزهای منتهی به سال جدید برای زیارت اهل قبور و شهدای آرمیده به بهشت زهرا(س) می آیند و ما نیز برای این امر تمهیداتی در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: امسال تصمیم گرفته شد که برای تسهیل این زیارت از صبح امروز ۲۶ اسفند تا پایان جمعه شب فعالیت بهشت زهرا به صورت ۲۴ ساعته ادامه پیدا کند و امیدواریم که این امر موجب رضایت مردم واقع شود.

غضنفری افزود: ۳۰ دستگاه ون نیز برای سهولت انتقال مردم در بهشت زهرا(س) به صورت رایگان از درب خروجی مترو در نظر گرفته شده اما خواهش ما این است که مردم زمان حضور خود را در بهشت زهرا تقسیم کنند.

وی همچنین از مردم درخواست کرد که زمان حضورشان برای زیارت اهل قبور در بهشت زهرا(س) را کوتاه کنند تا خدمت رسانی به همه مردم در روزهای منتهی به سال جدید بهتر انجام شود.

پنجشنبه پایان سال روزی که بازماندگان بر سر مزار عزیزان از دست رفته شان می روند و با نثار فاتحه ای و ارسال هدیه ای به یاد آن عزیزان، خاطراتشان را مرور می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز