از بررسی دو طرح الزام آور تا گزارش حساب های درآمد و هزینه سال ۱۴۰۰ شهرداری در شورا

۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۳۱۴۹۵۸
از بررسی دو طرح الزام آور تا گزارش حساب های درآمد و هزینه سال ۱۴۰۰ شهرداری در شورا
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح "الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی" و نیز ارائه گزارش حساب های درآمدی سال 1400 شهرداری در جلسه آتی شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری پنجاه و ششمین جلـسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه شانزدهم  فروردین ماه سال 1401 اظهار داشت: در این جلسه  "طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه نحوه مشارکت و حمایت از دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی" بررسی خواهد شد.

وی افزود: در ادامه  نیز گزارشی توسط  ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص سازمان بهشت زهرا (س) ارائه خواهد شد.

نادعلی ادامه داد: در این جلسه حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گزارشی در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه یازده ماهه منتهی به بهمن ماه سال 1400 شهرداری تهران ارائه خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه شورا گفت: همچنین در این جلسه  بررسی طـرح « الزام شهرداری تهران به انجام مطالعات طرح ساماندهی و توسعه فرهنگی میدان آزادی و بررسـی استـفساریه شــهـردار تهــران در خصـوص مصــوبه « دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات و تسهیلات به سالمندان» و مصوبه« نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران" را بررسی خواهیم کرد.

نادعلی در ادامه خاطر نشان ساخت: انتخـاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت تائید و امضاء دفاتر قانونی، موضــوع دستــورالعمل " تحـریر دفاتر قانونی در شهــرداری، ســـــازمان ها و شــرکت هایی وابسـته" و انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت شرکت در جلسات کمیسیون مناقصه قانون برگزاری مناقصات و همچنین انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی و راهبری توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار در شهر تهران نیز در دستور کار اعضای شورا قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز