رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

افزایش تدریجی ترافیک در معابر شهر تهران

۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۸:۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۳۱۶۵۴۷
افزایش تدریجی ترافیک در معابر شهر تهران
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز شنبه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند  پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز شنبه 20 فروردین 1401 اظهار کرد: با رصدی که همکاران بنده در مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند ، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری  و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود نداشت و بار ترافکی روان و آرامی در اکثر محورها در این روز شاهد بودیم.

سرهنگ رنجبر گفت: ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله تا جناح  و غرب به شرق نیایش تا سردار جنگل، آزاد راه تا پل غربی و صدر تا جهانتاب است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند  پلیس راهور تهران اضافه کرد: بار ترافیکی زین الدین تا صدف ، شرق به غرب بابایی تا پل نیروی زمینی ، جنوب به شمال بزرگراه امام علی  ( ع ) تا گلشن دوست ، جنوب به شمال نواب تا نهم دی و زینن الدین تا صدف  و خیابان آزادی تا میدان آزادی  است.

وی گفت: بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت تا جنت آباد، غرب به شرق بزرگراه حکیم تا باکری است.

سرهنگ رنجبر همچنین چند توصیه دوستانه پلیس راهوری نیز به دانش آموزان کرد و گفت اگر با وسیله‌ی نقلیه‌ی عمومی (اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی) به مدرسه می‌روید، این نکات را به خاطر بسپارید: هنگام سوار و پیاده شدن در وسایل نقلیه عمومی بمنظور عدم سردرگمی به نوبت سوار وسیله شوید و نوبت را رعایت کنید. از جلوی اتوبوس و مینی‌بوس به آن طرف خیابان نروید. از دویدن به دنبال وسیله‌ی نقلیه خودداری کنید. قبل از توقف کامل وسیله‌ی نقلیه پیاده نشوید. هنگام پیاده شدن از تاکسی از در سمت راست خارج شوید. در حفظ و نگهداری تجهیزات و امکانات وسیله‌ی نقلیه‌ی عمومی کوشا باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز