نقیب خبر داد

برپایی غرفه فرهنگی شرکت بهره برداری متروی تهران در هفتمین جشنواره ملی اسباب‌ بازی

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۴:۵۴
کد خبر: ۱۳۱۸۵۰۵
برپایی غرفه فرهنگی شرکت بهره برداری متروی تهران در هفتمین جشنواره ملی اسباب‌ بازی
سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: غرفه فرهنگی شرکت بهر ه برداری متروی تهران و حومه همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی، در سالن حجاب برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد نقیب سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اعلام خبر برپایی غرفه فرهنگی مترو در این جشنواره گفت: کودکان بخش مهمی از مسافران شهر زیرزمینی را شامل می‌شوند و متروی تهران به عنوان دوستدار کودک با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی توجه ویژه‌ای به این بخش از مخاطبان خود دارد.

نقیب با اشاره به اینکه بستر ذهنی کودکان آماده یادگیری و دریافت مفاهیم فرهنگی است افزود: سعی کردیم  پیام‌های خود را با محوریت آموزش شهروندی ویژه کودکان اجرا ‌کنیم.

وی تصریح کرد: هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی فرصت مناسبی شد تا با برپایی غرفه و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، کودکانی که از این جشنواره بازدید می‌کنند را با مفاهیم فرهنگی مربوط به مترو، مانند رعایت حریم ریلی، احترام به سالمندان و افراد کم‌توان، خرید نکردن از دستفروشان، رعایت حق تقدم و دیگر موارد آشنا کنیم.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: غرفه شرکت بهره برداری مترو تهران روز چهارشنبه 24 فروردین ماه با توزیع بسته‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های مختلف مانند نقاشی، مسابقه اجرای هم‌خوانی و سرود با موضوع مترو، نمایش با موضوع آموزش شهروندی و دعوت از چهره‌های محبوب کودکان مانند عمو‌ فتیله‌ای‌ها و ایجاد  فضای با نشاط میزبان شرکت کنندگان در این جشنواره است.

گفتنی است، هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی از 24 تا 28 فروردین ماه 1401 و از حدود ساعت 17 تا یک بامداد در سالن حجاب پذیرای علاقمندان به بازدید از این جشنواره و محصولات متنوع آن است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز