حامدمقدم خبر داد

افزایش سرویس‌دهی خط ۵ مترو برای مسابقه فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۹:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۳۳۷۶
افزایش سرویس‌دهی خط ۵ مترو برای مسابقه فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس‌دهی خط ۵ به تماشاگران مسابقه فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک، در روز چهار‌شنبه 7 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احسان حامدمقدم مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه زمان فعالیت خطوط متروی تهران و حومه تا ساعت ۲۲ است، اظهار کرد: امروز به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی دو قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دیدار فینال جام حذفی فوتبال بین تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. ممکن است به‌وقت اضافه برسد افزود: آخرین قطار خط ۵ از مبدأ ایستگاه گلشهر در ساعت ۲۲:۵۰ به ایستگاه ورزشگاه آزادی می‌رسند که مقرر شده است تا با نظارت مسئول ایستگاه ورزشگاه آزادی و با هماهنگی مرکز کنترل ترافیک، در صورت نیاز چند دقیقه بیشتر در این ایستگاه توقف داشته باشند.

وی تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال تماشاگران مسابقه فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک و تسهیل در رفت آمد آنها دو قطار فوق‌العاده در ساعت ۲۳:۱۵ از مبدأ ایستگاه ورزشگاه آزادی به مقاصد گلشهر و تهران (صادقیه) در نظر گرفته شده است.

لازم به توضیح است که زمان پایان فعالیت خطوط درون‌شهری متروی تهران و حومه ساعت ۲۲ است و تماشاگران پس از رسیدن به ایستگاه صادقیه باید از سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز