فصاحت:

تکمیل زنجیره تأمین، موجب افزایش کیفیت و کاهش قیمت می‌شود

۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۸:۰۷
کد خبر: ۱۳۲۵۰۴۵
تکمیل زنجیره تأمین، موجب افزایش کیفیت و کاهش قیمت می‌شود
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر کار جهادی گفت: برای افزایش کیفیت و کاهش قیمت محصولات در میادین میوه و تره به دنبال تکمیل زنجیره تأمین و حذف واسطه‌ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در دیدار با فرزندان شهدا و ایثارگران سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: شما باید در جهت تحقق اهداف سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و خدمت بی منت به شهروندان، با تلاش و جدیت خود، الگوی عملی دیگران باشید.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اصلاح الگوی کشت با سفارشی کردن تولید محصولات کشاورزی و انتقال سلایق و انتظارات مصرف‌کنندگان به بخش تولید به عنوان یکی از نتایج تکمیل زنجیره تأمین که از سوی این سازمان در دوره جدید مدیریت شهری دنبال می‌شود، اظهار کرد: در توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلات پرجمعیت پایتخت به منظور دسترسی آسان‌تر همه شهروندان به ویژه اقشار کم‌برخوردار، از مشارکت بخش خصوصی استقبال می‌کنیم.

در این دیدار فرزندان شهدا و ایثارگران به تبادل نظر و بیان دیدگاه‌های خود با مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز