زمینه پول‌شویی را در مجوزهای حراجی صنایع‌دستی حذف کردیم

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۹:۳۵
کد خبر: ۱۳۳۰۶۹۵
زمینه پول‌شویی را در مجوزهای حراجی صنایع‌دستی حذف کردیم
مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تأکید بر این‌که بین هنرمندان شهرهای یزد کدورتی نیست و خواص اختلاف ایجاد نکنند، افزود: در خصوص مجوزهای حراجی زمینه پول‌شویی را به‌طور کامل حذف کردم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید حسین علوی مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در یزد با بیان اینکه حمایت از صنایع‌دستی جزو برنامه‌های دولت است، اظهار کرد: هنرمندان نظرشان در رفتار ما مؤثر است و امروزه به این مسئله توجه داریم.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه یزد انبار هنر است، گفت: رقابت مسئله خوبی است، اما رقابت بین دو شهر تبدیل به کدورت می‌شود و رقابت را خواص، تبدیل به کدورت نکنند.

علوی با تأکید بر اینکه بین هنرمندان کدورتی نیست و ما هستیم که اختلاف را ایجاد می‌کنیم، گفت: ما باید تکالیف قانونی‌مان را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه قانون مورد غفلت بوده است، گفت: قانون حمایت از هنرمندان، فعالان و صنایع‌دستی مصوب سال ۹۶ بوده است و ما از زمان انتصاب در این حوزه به تکالیف قانونی خود عمل کرده‌ایم.

علوی با بیان اینکه دستورالعمل حراجی‌ها با تکیه‌ بر مبارزه با پول‌شویی اصلاح‌ شده، گفت: حراجی اگر بخواهد برگزار شود باید تمام زمینه‌های امکان پول‌شویی در آن حذف شود و در این حوزه افرادی که قصد خدمت دارند، صرفاً در خصوص اخذ این مجوزها اقدام می‌کنند.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تأکید بر اینکه تیم مدیریتی مهندس ضرغامی حامی هنرمندان با اجرای قوانین کامل است، گفت: آمادگی کامل داریم تا از هنرمندان صنایع‌دستی حمایت کنیم، چراکه خود را خادم ملت می‌دانیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز