برپایی چادر در اطراف بیمارستان مفید برای تهران زشت است

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۲۳۳۵
برپایی چادر در اطراف بیمارستان مفید برای تهران زشت است
عضو شورای شهر تهران گفت: برپایی چادر در اطراف بیمارستان مفید نشان دهنده بی عدالتی و نازیبایی در پایتخت است و برای تهران زشت است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ناصر امانی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه شورای شهر درتذکر پیش از دستور خود، با اشاره به برپایی چادر برای اقامت همراهان بیماران بیمارستان مفید، اظهار کرد: در خیابان های اطراف برخی بیمارستان های تهران، چادرهای گروهی و انفرادی برای اقامت برپا کردند و یا در داخل خودرو استراحت می کنند، این چادرها نشان دهنده بی عدالتی، نازیبایی و شکاف طبقاتی در پایتخت بوده و برای تهران زشت است.

عضو شورای شهر تهران گفت: در دوره چهارم همراه سراهایی برای همراهان بیماران ساخته شد که در دوره پنجم به فراموشی سپرده شد و از شهرداری تهران می‌خواهم با استفاده از تجارب گذشته مجدد این همراه سراها فعال شوند.

امانی بیان کرد: شهرداری تهران در دوره قبل این شرایط را گذاشته بود که شهرداران ناحیه به نانوایی‌هایی که پشت شیشه زده بودند نان نسیه نمی‌دهیم، بدون اطلاع افراد، هزینه نان را تسویه می‌کرد درحال حاضر با گران شدن نان از شهرداری تهران می‌خواهم این سنت حسنه را برپا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز