وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در دومین روز مرداد

۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - ۰۸:۴۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۵۴۶۴۳
وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در دومین روز مرداد
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت، آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی با اشاره به اینکه بزرگراه‌های نواب و همت دارای حجم بیشتری از ترافیک صبحگاهی هستند اظهار داشت: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت صورت پذیرفت شاهد حجم بالای تردد و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران هستیم.

وی گفت: بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد دارای بار ترافیک صبحگاهی هستند.

سرهنگ شریفی تصریح کرد: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگین هستند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر ، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری بار ترافیکی را شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز