برنا گزارش می‌دهد

افزایش هزینه‌های درمان درپی اختلال اینترنت

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۳۵۸۷۹۸
افزایش هزینه‌های درمان درپی اختلال اینترنت
هر از گاهی با بروز اختلالات اینترنتی و قطعی اینترنت، دردسر بیماران و خانواده‌های بیماران با پزشکان و داروخانه‌داران آغاز می‌شود زیرا هیچ پزشکی امکان نوشتن نسخه اینترنتی ندارد و هیچ داروخانه‌داری امکان گرفتن تایید بیمه‌ها برای اعطای داروی یارانه‌ای.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، چند روزی است که تکرار بروز اختلالات و قطعی‌های اینترنت مشکلاتی برای کشور به‌وجود آورده و بخش بهداشت و درمان هم از این موضوع مستثنی نیست زیرا مشکلات برای بیماران تازه آغاز می‌شود.

امروز به علت آتش سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی منطقه ۸ مخابرات تهران، ارتباط مخابراتی ثابت و سیار در مناطقی از شهر، مختل شده و کارشناسان مخابراتی مشغول فعالیت به منظور رفع سریع این اختلالات هستند.

به دنبال این اختلال، ارتباط مخابراتی ثابت و سیار در بخش‌هایی از مناطق تهران دارای اختلال برای برخی از مشتریان خانگی و تجاری است و کارشناسان مخابراتی به سرعت مشغول فعالیت به منظور رفع سریع این اختلالات ارتباطی هستند.

نکته اساسی آن است که با بروز هر گونه مشکل در بخش زیر ساخت های اینترنت و قطعی آن هیچ پزشکی امکان نسخه نویسی اینترنتی را ندارد و سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی هم به کادر پزشکی تاکید فراوان کرده اند که باید نسخه نویسی اینترنتی باشد در غیر این صورت جرایمی در نظر گرفته می شود.

اگر پزشکی نسخه را در نسخه های دستی بنویسید مشکل بعدی هنگام اختلالات و قطعی اینترنت مربوط به داروخانه داران است زیرا آنها هم امکان دریافت تایید از بیمه ها برای اعطای دارو پیدا نمی کنند و بیمار با داروهایی گران قیمتی که بر اساس نسخه های آزاد محسابه می شود روبرو است.

بیمار و خانواده بیماران بزرگترین متضرر اختلالات و قطعی اینترنت است و هیچ کس هم ضرر هنگفت این اختلالات و قطعی ها به بخش بهداشت و درمان کشور را بر عهده نگرفته است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز