باشگاه فعالان به‌پوشی راه‌اندازی شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۵:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۰۱۸۲
باشگاه فعالان به‌پوشی راه‌اندازی شد
باشگاه فعالان به‌پوشی با حضور ۲۶۰ بانوی تولیدکننده و طراح از استان‌های تهران، البرز، قم، مشهد، اصفهان و همدان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شبکه زنان جریان‌ساز ( هینا ) در راستای هم‌افزایی و تشکل‌سازی بانوان توانمند بعد از برگزاری جلسات متعدد و چهره به چهره با بانوانی که در عرصه تولید پوشاک ایرانی اسلامی به عنوان طراح یا تولیدکننده فعالیت داشتند و احصاء توانمندی‌ها و نیازهای آنها و با برنامه‌ریزی مشخص، باشگاه فعالان به‌پوشی را راه‌اندازی کرد.

خسروی دبیر شبکه زنان جریان‌ساز به عنوان ایده‌پرداز و طراح اصلی این برنامه افزود: باشگاه به‌پوشی با حضور ۲۶۰ بانوی تولیدکننده و طراح از استان‌های تهران، البرز، قم، مشهد، اصفهان و همدان تشکیل شد و در راستای کمک و برطرف کردن موانع موجود در مسیر تلاش‌های این بانوان به صورت جدی ورود خواهد کرد.  

وی افزود: در نشست بانوان تولیدکننده که  مرداد ۱۴۰۱ در برج میلاد برگزار شد، پیرامون نیازهای جامعه بانوان ایرانی اعم از دسترس‌پذیرسازی به لباس مناسب و کمک‌هایی که رسانه ملی در حوزه خبررسانی و معرفی تلاش‌های این بانوان می‌تواند انجام دهد و کمک به تسهیلگری خدمات‌دهی کارگروه مد و لباس کشور و اتحادیه‌های مرتبط به این عزیزان گفت‌وگو شد. برگزاری رویدادهای هدفمند و در طراز بانوی مسلمان جدای از خرده‌فروشی‌های اجناس غیرمرغوب هم از دیگر موارد طرح شده در جلسه بود.

خسروی ادامه داد: همچنین در این نشست از بین بانوان تولیدکننده که سابقه خوب و مقبولیت و صلاحیت کافی را داشتند، تعدادی به عنوان داور و راهنما با مشارکت باقی شرکت‌کنندگان جهت کمک به شکل‌گیری کارگروه‌های تخصصی این باشگاه انتخاب شدند.

 وی اظهار داشت: باتوجه به استقبال بانوان تولیدکننده بعد از برگزاری این نشست در تدارک نشست دوم با محوریت شناسایی و سطح بندی و معرفی بهتر برند های مقبول خواهیم بود. این نشست فقط مختص تهران نیست و برگزاری نشست‌های مشابه در استان‌های قم، مشهد و اصفهان ذیل درخواست‌های بانوان تولیدکننده در اولویت قرار دارد. امید است با حمایت و همراهی و با کمک از ظرفیت بانوان کارآفرین در حوزه پرمخاطره پوشاک ایرانی اسلامی که با هجمه‌های فرهنگی مختلف مواجه است، بتوانیم حرکت آفرینی در مسیر درست را رقم زنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز