شایعه مدفون شدن ۲۰۰ نفر در سیل امامزاده داوود تکذیب شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۶۰۲۹۸
استاندار تهران شایعه مدفون شدن 200 نفر در سیل امامزاده داوود را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، از وقوع سیل در امامزاده داوود به مدت یک هفته می گذرد درحالیکه  تعداد فوتی ها در این سیل 22 نفر اعلام شده اما شایعاتی منوط به وجود 200 جسد در امامزاده داوود پراکنده شده و بوی اجساد آنها بلند شده است .

محسن منصوری استاندار تهران با اشاره به گذشت یک هفته از وقوع سیل اظهار کرد :تمام دستگاه‌ها در محل مأموریت مستقر  هستند و طبق بلوک بندی در مزداران و روستا‌های اطراف کار را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم حضور مالکان منازل برای پاکسازی تاکید کرد: برخی از مالکان منازل حضور ندارند که برای جلوگیری از بروز مشکل اقدامات منوط به حضور مالکان است.

استاندار تهران در ادامه با بیان اینکه شایعه مدفون شدن ۲۰۰ نفر در سیل امام زاده داوود (ع) کذب است، تصریح کرد: مردم اخبار و اطلاع رسانی‌ها را فقط از مجموعه‌ها و متولیان رسمی پیگیری کنند.

استاندار تهران بیان اینکه این شایعه از سوی یک روزنامه معلوم الحال مطرح شده است، گفت: پس از این شایعه خوراک خبری برای رسانه‌های معاند فراهم شد و این روزنامه اعلام کرد که اشتباه کرده است.

وی با اشاره به اینکه تمام اطلاع رسانی‌های سیل برای مردم صادقانه و شفاف صورت گرفته است، افزود: از دادستانی درخواست پیگیری و برخورد با این نوع شایعه پراکنی‌ها را کرده ایم.

منصوری گفت: مگر می‌شود این تعداد مفقودی وجود داشته باشد و در خواستی از سوی خانواده‌ها نباشد؟ باید بگوییم تعداد مفقودی‌ها با نام مشخصات معلوم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز