درختان تهران باید شناسنامه دار شوند

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۲:۰۴
کد خبر: ۱۳۶۱۶۱۳
درختان تهران باید شناسنامه دار شوند
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد من این است که درختان در تهران شناسنامه دار شوند تا مشخص شود که درختان در چه مکانی کاشته می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به موضوع خشک شدن درختان در تهران، اظهار کرد: قرار بر این است که پس از خشک شدن درختان یا قطع آنها درختانی جایگزین آنها شود اما این اتفاق رخ نمی دهد. لذا پیشنهاد من این است که این درختان در تهران شناسنامه دار شوند تا مشخص شود که درختان در چه مکانی کاشته می شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در با اشاره به نامگذاری معابر به نام شهدا، افزود: امیدوارم دوستان در شهرداری گوش شنوایی برای شنیدن پیشنهادها داشته باشند. وظیفه ما تکریم شهداست و همه وظیفه داریم نام های نورانی شهدا را تکریم کنیم. البته طبق فرموده مقام معظم رهبری این تکریم تنها نامگذاری معابر به نام شهدا نیست و باید اقدامات موثری انجام دهیم.

اقراریان گفت: سازمان زیباسازی باید همانند سابق وارد عمل شود و با همکاری بنیاد شهید تصاویر و تابلوهای جدیدی که همراه با اطلاعات مختصری از شهداست را برای کوچه ها انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق به درستی انجام شود. من از امروز یک ماه به شهرداری تهران مهلت می دهم که برای نامگذاری معابر به نام شهدا و نصب تابلوهای جدید حاوی اطلاعات شهدا اقدام کنند و پس از این مهلت از شهرداری خواهم پرسید که برای شهدا چه کاری انجام داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز