کشف ۵۰ میلیارد ریال انواع چمدان قاچاق

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۹:۰۶
کد خبر: ۱۳۶۱۹۷۱
کشف ۵۰  میلیارد ریال انواع چمدان قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 1200عدد انواع چمدان خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 50 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف  انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان میردامادشدند.

ایشان عنوان کرد: طی بازرسی های اولیه مشاهده گردید کالاها با اسناد گمرکی ارائه شده هم خوانی نداشته ودر سامانه جامع تجارت ثبت نشده و فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی می باشند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل 1200عدد چمدان خارجی بوده که محل پلمپ، پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده رابیش از 50میلیارد اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق کالای دارای مشابه با کیفیت داخلی به چرخه اشتغال و تولید داخلی آسیب میرساند لذامبارزه با آناز اهم وظایف این پلیس است و از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یااحتکارکالابااین پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز