ردپای بیگانگان در ساختارشکنی برخی کافه‌ها و رستوران‌های تهران/ طرح مقابله با کافه‌ها و رستوران‌های خاص عملیاتی می‌شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۳۶۲۵۲۴
ردپای بیگانگان در ساختارشکنی برخی کافه‌ها و رستوران‌های تهران/ طرح مقابله با کافه‌ها و رستوران‌های خاص عملیاتی می‌شود
استاندار تهران گفت: برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که با اهدافی خاص و ساختارشکنانه در اطراف دانشگاه‌ها شکل گرفته‌اند و ارتباط آن‌ها با ساختار‌های بیگانه رصد شده و برای ساماندهی آن‌ها به زودی طرحی عملیاتی اجرایی خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ محسن منصوری استاندار تهران درباره گزارش عملکرد دستگاه‌های مرتبط با موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: گزارشی نیز از اماکنی که در شهر تهران ساختارشکنی می‌کنند همچون برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که با اهدافی خاص در اطراف دانشگاه‌ها شکل گرفته‌اند و ارتباط آن‌ها با ساختار‌های بیگانه رصد شده، ارائه شد که برای ساماندهی آن‌ها به زودی طرحی عملیاتی اجرایی خواهد شد.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب نیز ذیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته است، افزود: عفاف و حجاب به عنوان یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر از این پس در جلسات این ستاد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و امروز نیز گزارشی در این ارتباط ارائه شد. بی‌تردید این مصداق با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئله حمایت قضایی از عامران به معروف نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا بتوانیم از عامران به معروف حمایت کنیم و در ماه‌های اخیر نیز موردی وجود نداشته که این حمایت‌ها انجام نشده باشد. اطمینان می‌دهیم حمایت از متولیان این موضوع انجام خواهد شد.

استاندار تهران در بخشی از جلسه ستاد نیز با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی و اقدامات رسانه‌ای برای موضوعات فرهنگی گفت: در استان تهران ضعیف‌ترین حوزه رسانه‌ای کشور را داریم و عملا رسانه‌ای نداریم. استان‌های کشور شبکه‌های استانی دارند، اما در استان تهران هیچ وسیله‌ای برای گفتگو با مردم استان تهران نداریم و ضرورت وجود یک شبکه اختصاصی بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز