تجمع بیماران دیستروفی عضلانی دوشن مقابل نهاد ریاست جمهوری

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۳۶۳۸۰۶
تجمع بیماران دیستروفی عضلانی دوشن مقابل نهاد ریاست جمهوری
کمپین معلولان صبح امروز جمعی از بیماران دیستروفی عضلانی دوشن و خانواده‌های آنان مقابل نهاد ریاست جمهوری در تهران تجمع برگزار کردند و خواستار توجه دولت به وضعیت دارویی و درمانی این بیماری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، کمپین معلولان صبح امروز جمعی از بیماران دیستروفی عضلانی دوشن و خانواده‌های آنان مقابل نهاد ریاست جمهوری در تهران تجمع برگزار کردند و خواستار توجه دولت به وضعیت دارویی و درمانی این بیماری شدند.

از دیگر خواسته‌های بیماران این بود که بیماری دیستروفی دوشن به عنوان بیماری خاص تحت پوشش بنیاد امور بیماری‌های خاص درآید.

 به محض تجمع بیماران،مسئولان ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با آنان گفتگو کرده و قول دادند مطالبات آنان را پیگیری و اطلاع‌رسانی نمایند.
photo_2022-08-14_15-18-10بیماری دیستروفی عضلانی،نوعی بیماری ژنتیکی پیشرونده است که عضلات بیمار دچار تحلیل می‌شود و انواع متعددی دارد.دوشن شایع‌ترین و شدیدترین نوع از بیماری‌های دیستروفی عضلانی است که در مواقع شدید منجر به معلولیت خیلی شدید و مشکلات تنفسی و مرگ می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
نظرات
سعادت سععادتی
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
0
من پسرم بیماری دوشن دارد متاسفانه برای دارو ودرمان خودم خجالت میکشم به صورت پسرم نگاه میکنم که نمی‌توانم کاری انجام بدهم دولت هم متاسفانه کمکی انجام نمیده
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز