ثبت احوال باید مرکز اطلاعاتی قابل اتکا برای کشور باشد

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۱:۲۱
کد خبر: ۱۳۶۴۰۲۱
ثبت احوال باید مرکز اطلاعاتی قابل اتکا برای کشور باشد
رئیس سازمان ثبت احوال با تاکید بر اینکه باید مرکز اطلاعاتی قابل اتکا برای کشور شویم، گفت: یکی از اقدامات مهمی که با تکمیل اطلاعات پایگاه ثبت احوال می‌تواند کمک کننده باشد جمع شدن اطلاعات گوناگون مرتبط با هویت در سازمان ثبت احوال و ارائه آنها به مبادی ذیربط می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال که به منظور تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید و رسیدگی به امور ثبتی اداره کل ثبت احوال استان گیلان به این استان سفر کرده بود، در جمع روسای واحدهای ثبتی، گفت: انجام وظایف روزمره پیشرفتی برای سازمان حاصل نخواهد کرد و باید با نگاهی تحول گرایانه و با استفاده از ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از منابع موجود به سمت اصلاح و بهبود فرآیندها برویم. 

کارگر با تاکید بر اینکه امروزه اطلاعات ثبتی مبنا بوده و نیاز به این سازمان جدی‌تر و ملموس‌تر از گذشته احساس می‌شود، گفت: باید در دنیای اطلاعات قدرتمند حرکت کنیم تا در این زمینه به کشور خدمات موثر و اثر بخشی را ارائه دهیم.   

وی ادامه داد: جایگاه سازمان ثبت احوال کشور وقتی ارتقا می‌یابد که ضمن ارائه خدمات موجود، بتوانیم با نیاز سنجی به موقع و عملکرد مناسب هزینه‌های پنهان و پیدا را در کشور کاهش دهیم و با شناخت مسایل و نیازهای کشور با روحیه ای جهادی در جهت رفع آنها پیشرو باشیم.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه باید مرکز اطلاعاتی قابل اتکا برای کشور شویم، افزود: یکی از اقدامات مهمی که با تکمیل اطلاعات پایگاه ثبت احوال می‌تواند کمک بسیار شایان و مثمر ثمری برای کشور ، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باشد، جمع شدن اطلاعات گوناگون مرتبط با هویت در سازمان ثبت احوال و ارائه آنها به مبادی ذیربط می‌باشد.

وی اطلاعات موجود در ثبت احوال را متقن، مفید و حساس دانست که می‌تواند در حل مشکلات کشور مفید و موثر واقع شود. 

هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال در ادامه ضمن تاکید بر عدالت محوری، استفاده از ظرفیت و توان داخلی و منابع موجود، بهره گیری از نیروهای انقلابی و توانمند با تخصص و دانش بالا، از پیگیری‌های صورت گرفته جهت بهبود معیشت همکاران سخن گفت و حمایت و همدلی مسئولان و مدیران ثبت احوال استان با کارکنان را از امور مهم مدیریتی برشمرد. 

وی در پایان با اشاره به اینکه مسئولیت همیشگی نبوده و امری گذرا است، استان گیلان را استانی با فرهنگ و تمدن بالا عنوان کرد که می‌تواند در تمام زمینه‌ها به ویژه خدمات ثبت احوال به عنوان الگو قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز